Procyon Networks beheert de ICT netwerken van een uitlopende groep van klanten. Samen met uw ICT medewerkers borgen we de stabiliteit van deze netwerken. Door ons werk achter de schermen zorgen wij ervoor dat u erop kunt vertrouwen dat uw bedrijfsprocessen vanzelfsprekend iedere dag weer zorgeloos functioneren.
Procyon Networks zorgt ervoor dat u de rust ervaart die nodig is om voort te bouwen aan toepassingen voor uw organisatie. Een stabiel netwerk is de basis hiervoor. Wij zorgen voor ondersteuning op maat in de vorm van 2e en/of 3e lijns support:
Wij bieden u de keuze uit diverse SLA niveaus, van Next Business Day tot en met het hoogste 24x7 niveau.
Uw ICT medewerkers hebben direct contact met een van onze engineers, die uw melding in zijn geheel zal afhandelen. Deze continuïteit versnelt het oplostraject. Alle meldingen worden geregistreerd in onze support portal, waar u alle informatie over uw melding terug kunt vinden.
Met jarenlange ervaring, kennis, vaardigheden en de juiste tooling, zorgt onze support afdeling voor pro-actief beheer van uw netwerk:
Veiligheidsregio
StackState
Scheuten Glas